Utolsó hozzászólások

#85 – Miki

2007-02-28 11:09:54

nincs hozzászólás

Nagy nehezen átválogattam a tábor képeit, és kiválasztottam 250-et, amik mostantól megtekinthetőek. Jó szórakozást mindenkinek!

Téli tábor II.

#84 – Miki

2007-02-26 09:52:41

nincs hozzászólás

Hétvégén volt az idősebbek téli tábora, Szigetmonostoron, ami igazán jól sikerült! Csak gratulálni tudok a szervezőknek, mind a programok mennyiségét és minőségét tekintve, mind pedig a keretmesét illetően. Rengeteg játékot és szórakozást sikerült belesűríteniük ebbe a két napba.

Sok lelkes fotósnak köszönhetően több, mint 700 kép készült, amit tegnap este sikerült 500-ra csökkentenem, de ez még mindig rengeteg. Ígérem hamarosan felkerülnek ide a leglátványosabbak.

hajléktalanok

#83 – Miki

2007-02-21 10:24:18

nincs hozzászólás

Tegnap este épp egy hajléktalanokról szóló előadásról tartottam hazafelé, amikor ketten megszólítottak a Szent Jupát előtt. Az kiderült az előadásból, hogy pénzt nem szabad adni nekik, mert Budapesten akár napi háromszor is meleg kajához juthatnak, és a koldusmaffia bizony működik – úgyis elveszik tőlük.

Szóval mondták, hogy éhesek. Gondoltam késő van, ha tényleg éhesek, akkor veszek nekik valami kaját, de pénzt nem kapnak. Már indultunk is, amikor rájöttem, hogy egy fillér sincs nálam. Khmm, ciki. Jól van, mindjárt visszajövök.

Megvártak. Mondták, hogy tudták, hogy visszajövök, jó emberismerők. A Jupát használt kaját értékesítő része még nyitva volt, bár a néni igen tartózkodóan viselkedett. Csak elvitelre volt hajlandó odaadni az ételt. Végül is megértem.

A bolt előtt aztán kezet fogtunk és elbúcsúztunk. Szomorú, hogy emberek így élnek.

Ami azonban fontos, hogy ezeknek az embereknek a legnagyobb szükségük arra van, hogy emberszámba vegyék őket. Kezdetnek egy rövid beszélgetés, pont megteszi....

Magas Tátra, Rabló ház

#82 – Miki

2007-02-19 16:40:49
2007-02-20 09:56:13

nincs hozzászólás

Péntek hajnali indulással, 12-ed magammal elindultunk a Magas Tátrába, hogy a Rabló házban töltsünk két éjszakát és onnan túrázzunk a környéken.

A péntek délutáni ködös idő után, szombaton ragyogó napfelkeltére ébredtünk, amihez persze Zozinak is volt némi köze! Azért nem nagyon bántuk, mert készült legalább néhány szép kép. Reggeli után kellően beöltözve, jégcsákányokkal és fényképezőgépekkel – mindenki vérmérséklete szerint – felszerelkezve egy közeli völgybe indultunk, ahol aztán használatba is vettük őket. Megmásztunk néhány hegyoldalt, ahol csúszkáltunk, hülyéskedtünk, fényképeztünk. Az aktívabbak – részben, vagy teljesen – még egy meredek hágóra is feljutottak. Háromkor azért már a sörünket kortyolgattuk a menedékházban. A gyengébbek délutáni pihenője következett, amíg ketten nekifogtunk hóbarlangot ásni. Én már nem látszottam ki a bejáratnál, mikor a többiek megjöttek, és besegítettek a szélesítésbe. Közben beesteledett, és a fénnyel együtt a lelkesedés is kezdett megfogyatkozni, így a balesetveszély elkerülése miatt, inkább beomlasztottuk és vacsorázni vonultunk.

Vasárnap pakolás és reggeli után, már egyből lefelé vettük az irányt, közben jókat csúszkáltunk a meredekebb részeken. Az óriási szembeforgalom kicsit elkeserítő volt, de így szerencsére pont elkerültük a tömeget a hegyen.

A túra dokumentációja példa értékűen sikerült. Legkevesebb 1000 fotó készült. Egy részük már felkerült, és hamarosan újabbak jönnek.

eső

#81 – Miki

2007-02-15 18:09:41
2007-02-15 18:11:02

nincs hozzászólás

No, kellett nekem beszólni az eső miatt múltkor! Reggel lusta voltam összehajtogatni az esőkabátomat, így aztán hazafelé nem volt mivel védekezzem a rám zúduló nedvesség ellen. Szóval kissé eláztam, de nem nagy ügy, volt már ilyen máskor is! :)

reggeli történet

#80 – Miki

2007-02-15 12:19:26

1 hozzászólás

A mecset mellett – ahol az ebédemet veszem a pékségben –, ma reggel barátságosan megszólított egy arab fiatalember, népies viseletben. Érdeklődött, hogy hány kilométert szoktam bringázni – merthogy van óra a bringán –, és hogy tanulok-e. Megbeszéltük, hogy dolgozom és programozó vagyok, és hogy veszélyes a bringázás az autók között. A terrorizmusról nem esett szó. Szerencsére még nem vagyunk Amerkiában.

esős évszak

#79 – Miki

2007-02-13 10:27:29

nincs hozzászólás

A téli szezon (meg az őszi) első napja volt, hogy esőruhát kellett felvennem reggel. Na jó, kétszer már volt olyan, hogy hazafelé jó lett volna, csak lusta voltam beöltözni. Ehelyett jól szétáztam. Az időjárásjelentést elnézve, ezt majd ma este is megtehetem....

sűrű nap

#76 – Miki

2007-02-11 16:33:39

nincs hozzászólás

A pénteki hajnali indulás után, szombaton sem alhattam sokáig, vártak a farkaskölykök. Utána foci, csapatmise, és már kezdődött is a cserkészbál. Jó volt. Hajnali 4-kor már itthon is voltam. Most meg csak bámulok ki a fejemből, nagy kómásan....

Lomnic

#75 – Miki

2007-02-11 16:28:14

2 hozzászólás

Pénteken kiugrottunk a Felvidékre csúszni egyet. Az ide szezonban úgysem volt még deszka a lábamon. A nap nagy része sajnos ködben és komoly hóesésben telt, de az utolsó körökre kisütött a nap és így élvezhettük a hatalmas szűzhavas hegyoldalt.

magyar zászló

#74 – Miki

2007-02-07 13:01:59

nincs hozzászólás

Munkába jövet, egyszer csak mellém ért egy bringás futár és kedvesen megdicsérte hatalmas nemzeti színű lobogómat, ami október 23. óta a táskámon lóg, majd érdeklődött, hogy nem értek-e atrocitások miatta. Megnyugtattam, hogy eddig még nem vertek meg és csak pozítív visszajelzéseket kaptam.

Mint most is....

bakonyi hétvége

#73 – Miki

2007-02-05 14:42:27
2007-02-05 23:10:03

nincs hozzászólás

Pénteken délután 3 perccel a vonat indulása előtt még sorban álltam jegyért, pedig előző nap felmerült bennem, hogy megvehetném előre, ha úgyis arra járok.

Vidám társaságunkra jellemző, hogy a Balatonparton tűnt fel, hogy vonatunk soha nem fog megállni Veszprémben, pedig nekünk már ott kellett volna lenni. Hát igen, elfelejtettünk átszállni Fehérváron....

Így aztán csúszott kissé a program, és mivel Zircről este csak két busz megy Pénzesgyőr felé – és az elsőt ugye lekéstük –, úgy döntöttünk, hogy vágjunk is mindjárt a sűrűjébe egy éjszakai túrával. Rá is vertünk az utolsó buszra egy jó órát, csak ugye ki szeret oldaltáskával, vagy két hátizsákkal túrázni?

Másnap ezért nem is vettük túl szigorúan az ébresztőt, így aztán majdnem dél volt, mire elindultunk. Azért belefért a napba így is egy közel 30 km-es túra, Kőris-hegy érintésével és csomó fényképpel, ugyanis egész nap kattintgattam. Az új gép dolgozik, mint a villám. Persze, hogy sötétben értünk haza, de kárpótolt az esti palacsintázás. (Kinek is jutott ez eszébe? :)

Vasárnap az idő szűke miatt 7-re tettük az ébresztőt, és csak negyed órával indultunk később a kitűzött időpontnál!

Szép napos időben jártuk még a környéket, aztán levezetésként futottunk a busz után. Elértük. Jutalmul 3 órát zötyöghettünk rajta Pestig.

Megjöttek a képek.

És amit elfelejtettem: Köszönet a lányoknak, hogy segítettek összegyűjteni a következő adag (még az előző sincs kész) csipkebor alapanyagát!