Utolsó hozzászólások

#473 – Miki

2009-06-30 13:01:42

nincs hozzászólás

Eltoltam a bringát a szervizbe, nehogy összesározzam a lecserélendő alkatrészeket, mivel pont előtte esett az eső.

Persze nincs idejük vele foglalkozni, de rájöttem, hogy simán megcsinálom magamnak. Így aztán félig darabokban áll otthon, miután egész este szerelgettem. A váltó lekerült, viszont került rá csomagtartó, kulacstartó, pumpa, lámpatartó, klipsz és nyeregtáska.

Holnap megyek becserélni az alkatrészeket, mert nem voltak a boltban. Aztán este összerakom, és kész.

Kezdődhet a túra!

KTM Sport XT Special Edition

#472 – Miki

2009-06-28 20:05:33

nincs hozzászólás

Tegnap vásároltam a Mammutban, és benéztem a Hervisbe is, csak úgy. És egyszer csak megláttam azt a bringát, amit már hónapok óta keresek, de bringaboltokban már nem lehet kapni, és a bécsi raktárból is elfogyott. Na jó, csak majdnem ugyanazt. Ez egy kicsivel egyszerűbb típus, gondolom direkt a Hervis részére gyártva, de nekem ez is bőven megfelel.

Mondtam az eladónak, hogy akkor ezt kérném. Erre ajánlotta, hogy legyek klubtag, mert az milyen előnyös, és mellesleg 15% kedvezményt kapok erre a bringára vele. És ingyen van. Szóval klubtag lettem, és megvettem a gépet.

Hétfőn aztán majd elviszem egy rendes bringaszervízbe, és pár alkatrészt kicseréltetek rajta, pl. markolatváltót kérek rá, mert utálom ezeket a nyomógombos vackokat.

Amúgy ez már a harmadik kártyám, amit az elmúlt két hétben kaptam. Van Dockyard Island-es és Tengerszemes is. Úgy látszik mindenkinek az én pénzem kell...

router

#471 – Miki

2009-06-28 19:57:00

nincs hozzászólás

Hétfőn hazajött a húgom Londonból, és megpróbáltam a laptopjára is internetet varázsolni. De ha bekapcsoltam a wifit, elkezdett fagyni a régi router. Öt percenként kellett újraindítani.

Így aztán másnap vettem egy Linksys-t az SMC helyett. Most már megy is minden, mint a villám.

sporttábor, röpitábor

#470 – Miki

2009-06-28 19:54:36

nincs hozzászólás

Igaz, hogy már egy hete volt, de eddig nem volt érkezésem írni róla. Például azért, mert rögtön utána mentem röpitáborba. Az idő nem volt túl kedvező, főleg hétfőn nem, amikor egész nap a házban ültünk.

Amúgy egész sokat sportoltunk, szerintem aktívabban, mint tavaly. Csütörtökön este például rögtön éjszakai frizbivel kezdtünk. Ebben az a jó, hogy egymást szinte nem is látjuk a sötétben, csak a világító frizbit, ahogy közeledik.

A meghatározó sport idén a strandröpi lett, alaposan háttérbe szorítva, az eddig domináló teniszt. Én nem bántam.

Csak az utolsó nap nem sikerült a folyamatosan szakadó eső miatt. Mivel okosan otthon hagytam a vízálló bringás cuccaimat, így aztán inkább hazavonatoztam, majd másnap vissza Balatonszemesre röpitáborba.

Az esti játék után másnap hívtak, hogy gáz van, kéne menni sürgősen dolgozni. Mire kiderült, hogy megoldották a problémát, már a vonaton ültem.

Azért nem bántam, hogy lementem.

új polc

#469 – Miki

2009-06-13 20:27:35

nincs hozzászólás

Ma sokminden más mellett felszereltem új polcokat. Persze közben megint ementálit csináltam a falból. Először fugába fúrtam, ami nem tart és ráadásul ki be járt a tipli, mert túl nagy lett a lyuk. Fúrtam másikat. Abba félig beletekertem egy csavart, aztán egyszer csak beletört. Esélyem sem volt kiszedni. A harmadik próbálkozás már sikerrel járt. A többi konzollal nem volt baj. Lehet pakolni.

indiai kaja

#468 – Miki

2009-06-11 23:21:34

nincs hozzászólás

A mai ebéd után iszonyúan rosszul lettem. Persze nem állítom, hogy konkrétan az indiaisága okozta a vesztem, de most egy darabig köszönöm, nem kérek hasonlót.

Remélem reggelre elmúlik, mert a délutánom nem volt túl élvezetes.

új bakancs

#467 – Miki

2009-06-09 22:22:27

nincs hozzászólás

Hazafelé beugrottam a Tengerszembe, de nem volt szerencsém. Azt mondták, menjek a K2-be, az Őrsre, ott még van egy a méretemben. Már nincs.

Ugyanazt vettem, mint tíz éve is: Meindl Borneo. Ebben legalább biztos vagyok, hogy nem fog beázni a legnagyobb esőben sem.

céges nap

#466 – Miki

2009-06-04 20:40:54

nincs hozzászólás

Eredetileg szakmai, de simán illik rá a sportnap is. Nyomtunk jónéhány frizbi meccset, csak éppen hiányzott a sportcipő és ruha. Ezt szerencsére némileg ellensúlyozta a dzsakuzzi, amit a hotelben rendelkezésünkre bocsátottak. Legközelebb majd jobban készülök.

Este még elmentem megnézni az új Terminátor filmet. Ez is megvolt.

pendrive

#465 – Miki

2009-06-02 17:25:45
Módosítva:
2009-06-03 14:46:57

nincs hozzászólás

Ma reggel nem tudtam leszedni bent róla, amit itthon rámásoltam. Remek. Így nem sok hasznát veszem. Így aztán mivel a benti egerem is megadta magát, elmentem vásárolni. Az egér mellé került egy 4GB-os új pendrive is. Öt év garanciával. Meglátjuk.

Amúgy én is jókor veszek ilyet, amikor már jogdíj van rajta...

Komló

#464 – Miki

2009-06-02 10:15:41

nincs hozzászólás

Tegnap pedig hirtelen ötlettől vezérelve délben elindultunk Komlóra, hogy felköszöntsük az Öcsémet. Kicsit elgondolkoztam ugyan rajta, hogy akkor én most még tényleg utazni akarok kétszer 3 órát, de gondoltam már úgyis mindegy.

Csíksomlyó

#463 – Miki

2009-06-02 10:12:03
Módosítva:
2009-06-02 17:23:39

nincs hozzászólás

Cserkészbusszal mentem a zarándoklatra, még csütörtökön. Remek dolog tizensok órát buszban ülni. Aztán szerencsére csak odaértünk.

Másnap aztán hajnalban nekivágtunk a közel 30 km-es útnak Csíksomlyó felé, ahol 1 órakor volt mise.

Aztán pedig bőrig áztunk, mert a mise végén elkezdett szakadni, és a hatalmas tömeg meglehetősen lassan haladt Csíkszereda felé, ahol a szállásunk volt.

Este még megnéztük páran a Magnificat rockoperát. Érdemes volt.

Vasárnap aztán a reggeli mise után hazafelé indultunk. Fél 10-re értünk haza.

Szép volt, örülök, hogy mentem.

Azt meg elfelejtettem megemlíteni, hogy a remek magyar bakancsom iszonyúan szétázott. Ennyit erről. Megyek a Tengerszembe, és veszek egy Meindl-t megint...